August 23, 2009

Banana Translation: Miyabi's Blog 3 (After LIVE)

This is Miyabi's blog entry after their LIVE =D
Enjoy X)

Aug. 22. 2009

----------

昨日はファンクラブ限定のBuono!のLIVEでした(^^)v
来て下さったみなさん、
ありがとうございました!!

そして、たくさんの方々に雅のBirthday☆彡をお祝いして頂いて、
本当に本当に幸せでした(;∀;)♪♪

まずびっくりしたのが、2回目の公演でステージに上がったら
雅が好きな☆赤☆で会場が真っ赤に染まっててめっちゃ感動しました♪
すっごく嬉しかったなぁーЖ∀Ж   
ありがとうございました(^∀^)!!         
Buono!LIVEはやっぱり熱く盛り上がりました★

1日だけだからあっという間ですよね(;_;)…

今回もバンドメンバードルチェのみなさんと一緒に出来て良かった!

バンドってかっこいいよね(^m^)
次は12月に初のBuono!コンサートツアーがあるので
絶対に遊びに来てくださいね♪♪♪
待ってまーすッ☆彡
写真のこのケーキ♪+゜はスタッフのみなさんから
頂いちゃいました(>∀<)



大きかったのでみんなで分けてたべました!おいしかった(>∀<)

☆MIYABI☆


Translation:

Yesterday was our Buono!'s Fan Club Only LIVE (^^)v
Thank you to everyone who came!!

And I was very very happy to be blessed by everyone
on Miya's birthday (;∀;)♪♪

I was so surprised and really touched my heart to see
the hall shining in Miya's favourite colour ☆Red☆ on our
second performance when I got up the stage ♪
I was soooo happy~ Ж∀Ж
Thank you very much everyone (^∀^)!!

Buono!'s LIVE went really HOT ★

It was only one day, so it went really fast (;_;)...

I was so happy to perform it again with the Dolche members too!

Bands are really cool, aren't they? (^m^)  
There will be our first Concert Tour in December,
so everyone, please come ♪♪♪
We will be waiting for you ☆彡
The cake in this picture was given to us (me) from our staffs (>∀<)

(Picutre)
↑ (It says Buono! 2nd Year, Miyabi 17th, Congratulations!!!)

It was so big, so we all ate it together! It was so yummy (>∀<)

☆MIYABI☆

----------

Yummy~~ ☆ =D


B.B

No comments:

Post a Comment